سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ Smart Clean | سوالات متداول

1.محصولات کارواش اسمارت کلین چه تفاوتی با محصولات معمولی دارند؟

محصولات کارواش Smart Clean با استفاده از ترکیبات نانو و فرمولاسیون صنعتی تولید می‌شوند تا علاوه بر پاک‌کنندگی عمیق، باعث محافظت از رنگ بدنه و قطعات خودرو نیز شوند. این محصولات کف زیاد، براق‌کنندگی بالا و خاصیت ضد‌لکه دارند و برای کارواش‌های حرفه‌ای و همچنین استفاده خانگی طراحی شده‌اند.

2.چگونه انتخاب کنیم که کدام شامپو کارواش برای خودروی شخصی مناسب است؟

برای انتخاب شامپو مناسب باید به رنگ و نوع بدنه خودرو، میزان آلودگی و حتی شرایط آب‌و‌هوایی توجه کرد. اگر خودرو تیره‌رنگ دارید، شامپوهای براق‌کننده نانو انتخاب بهتری هستند. برای مناطق گردوغبار‌دار بهتر است از شامپوهای دارای خاصیت ضد‌الکتریسیته ساکن استفاده شود. شامپوهای خنثی و بدون مواد اسیدی نیز برای استفاده خانگی توصیه می‌شوند.

3.محلول شستشوی داخل موتور چیست و چه زمانی باید از آن استفاده کرد؟

محلول شستشوی داخل موتور برای تمیز کردن رسوبات، روغن سوخته و آلودگی‌های داخلی موتور طراحی شده است. این محلول پیش از تعویض روغن استفاده می‌شود و با افزودن به روغن موتور و کارکرد کوتاه‌مدت خودرو، آلودگی‌های داخلی را حل کرده و به تخلیه کامل‌تر روغن قدیمی کمک می‌کند. معمولاً هر ۲۰ تا ۳۰ هزار کیلومتر استفاده از آن توصیه می‌شود.

4.واکس داشبورد نانو چیست و آیا استفاده از آن برای همه خودروها توصیه می‌شود؟

واکس داشبورد نانو باعث درخشش، نرمی و حفاظت از سطح داشبورد در برابر نور خورشید و ترک‌خوردگی می‌شود. این محصولات معمولاً فاقد چربی هستند و سطحی تمیز و خشک باقی می‌گذارند. استفاده از واکس نانو برای تمام خودروها مناسب است، اما بهتر است همیشه پیش از مصرف روی بخش کوچکی امتحان شود تا از سازگاری با جنس داشبورد مطمئن شوید.

5.ارسال به سراسر کشور چگونه انجام می‌شود و هزینه ارسال چقدر است؟

ارسال به سراسر کشور از طریق باربری و اتوبوس انجام می‌شود و همچنین امکان مرجوعی کالا نداریم.

7.روش پرداخت چیست؟ آیا پرداخت در محل امکان‌پذیر است؟

روش پرداخت نقدی است. همچنین پرداخت در محل نیز امکان پذیر است.

8.شرایط بازگشت کالا چیست؟ اگر کالا مشکل داشت چه باید بکنم؟

محصولاتمان در بهترین شرایط و به صورت سالم ارسال می‌شوند اگر دچار مشکل شوند و یا در مسیر صدمه دیدن در نتیجه امکان مرجوعی کالا نداریم.

9.محلول اولتراسونیک چیست و برای چه کاربردی مناسب است؟

محلول شستشوی اولتراسونیک Smart Clean مخصوص دستگاه‌های شستشو با امواج فراصوت است. این محلول برای تمیز کردن دقیق قطعات فلزی، انژکتور، کاربراتور و ابزارهای صنعتی استفاده می‌شود و به دلیل نفوذ بالا، آلودگی‌های عمقی را بدون آسیب به قطعه از بین می‌برد. این محصول جایگزین روش‌های سنتی شستشو با بنزین یا تینر است و ایمن‌تر می‌باشد.

10.چگونه مطمئن شوم کالای خریداری‌شده اصل است؟

تمام محصولات Smart Clean دارای برچسب اصالت و لوگوی رسمی شرکت هستند. خرید از سایت رسمی شرکت یا نمایندگان مجاز بهترین راه اطمینان از اصالت کالا است. همچنین روی بسته‌بندی محصولات، تاریخ تولید و شماره سریال درج شده است که امکان پیگیری و اصالت‌سنجی را فراهم می‌کند.

11.چرا بسته‌های لیتری (مثلاً 20 لیتری) اقتصادی‌تر هستند؟

بسته‌های حجیم به دلیل کاهش هزینه بسته‌بندی و حمل‌ونقل، قیمت تمام‌شده پایین‌تری دارند. این نوع بسته‌بندی برای کارواش‌ها، تعمیرگاه‌ها و مصرف‌کنندگان عمده بسیار مقرون‌به‌صرفه است. علاوه بر صرفه اقتصادی، استفاده از ظروف صنعتی باعث پایداری بیشتر مواد در طول زمان می‌شود.

12.چه نکاتی در نگهداری روان‌کننده‌ها و مایعات صنعتی باید رعایت شود؟

محصولات باید در مکان خشک، خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شوند. درب بطری‌ها پس از هر بار مصرف کاملاً بسته شود تا از تبخیر یا آلودگی جلوگیری گردد. در صورت انبارداری طولانی، پیش از مصرف محصول را تکان دهید تا مواد فعال به‌خوبی یکنواخت شوند.

13.آیا استفاده‌ی نامناسب از محصولات ممکن است به بدنه خودرو یا قطعات موتور آسیب برساند؟

در صورتی‌که محصولات مطابق دستورالعمل مصرف شوند، هیچ آسیبی به بدنه یا قطعات وارد نمی‌کنند. اما استفاده بیش از حد یا ترکیب مواد شیمیایی مختلف با هم ممکن است باعث تغییر رنگ یا آسیب سطحی شود. همیشه بهتر است پیش از استفاده، توضیحات درج‌شده روی محصول مطالعه شود.

14.برای کارواش سیار یا خانگی، کدام محصولات مناسب‌تر هستند؟

برای کارواش خانگی، استفاده از شامپو کارواش نانو، اسپری واکس داشبورد و محلول تمیزکننده شیشه توصیه می‌شود. این محصولات به آب زیادی نیاز ندارند و بدون آسیب به بدنه خودرو تمیزی کامل ایجاد می‌کنند. همچنین بسته‌های کوچک‌تر و چندمنظوره برای کارواش‌های سیار گزینه بهتری هستند.

 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از دی جی لند، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول